Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

سوالات متداول

کسب و کار شما چیست؟

یک شرکت طراحی سایت باید برای ایجاد بهترین وب‌سایت برای کسب و کار شما کاملاً آن را بشناسد. آن‌ها نمی‌توانند بدون شناخت کافی از شرکت شما، وب‌سایتی ارائه کنند که به کارتان بیاید. شرکت طراحی وب باید برای شناخت کسب و کارتان وقت بگذارد.

آیا وب سایتی دارید؟

ممکن است سؤال عجیبی به نظر برسد، اما شرکت طراحی سایت باید بپرسد که آیا پیش‌تر وب‌سایتی ساخته‌اید؟ به دو دلیل این بخش مهمی از روند کار است. اولین دلیل این است که شرکت طراحی وب باید بداند برای سایت‌تان چقدر کار لازم است. اگر وب‌سایتی ندارید، باید زحمت بیشتری برای ساخت یک وب‌سایت بکشند. در مورد کسب و کارهایی که سایت‌هایی ساخته شده دارند می‌دانند با ساختاری موجود طرفند که می‌توانند کمی تغییرش بدهند.

هدف سایت‌تان چیست؟

شرکت طراحی سایت‌ باید از شما بپرسد با وب‌سایت‌تان می‌خواهید چه چیزی به دست آورید؟ پس دانستن این‌که می‌خواهید با سایت‌تان چه چیزی به دست آورید هم مهم است. نباید صرفاً «همینجوری» یک سایت بسازید.می‌توانید با وب‌سایت‌تان بر روی اهداف متعددی تمرکز کنید. می‌توانید برای کسب سود و درآمد بیشتر ، افزایش آگاهی درباره‌ی نام تجاری، گرفتن ایمیل‌ یا دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی، یا دریافت تماس‌های تلفنی بیشتر با کسب و کارتان، هدف‌گذاری کنید. مهم است که برای وب‌سایت‌تان هدفی مشخص کنید تا به شرکت طراحی وب خود برای ایجاد سایتی بهتر برای کسب و کارتان کمک کنید.

مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟

مخاطبان هدف شما نقش مهمی در چگونگی شکل‌دهی به همه‌ی جنبه‌های فعالیت‌های شما بازی می‌کنند. آن‌ها را جذب و به کسب و کارتان علاقمند کنید. طراحی وب‌سایت‌تان نیز همین‌گونه است.

شرکت شما از چه لحاظ منحصر به فرد است؟

هر شرکتی در سراسر کشور چیزی منحصر به فرد برای عرضه به مشتریانش دارد. چیزی که آن‌ها را از رقابت کنار می‌گذارد. ممکن است چیز کوچکی باشد، اما چیزهایی وجود دارند که کسب و کار شما را در مقایسه با رقیب‌تان منحصر به فرد می‌کنند.

یک شرکت طراحی وب باید از شما بپرسد شرکت‌تان از چه لحاظ منحصر به فرد است. این عامل فروش مهمی‌ست که می‌خواهند در طراحی بر آن تأکید یا در آن لحاظ کنند.

سایت‌تان چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی یک شرکت طراحی وب، سایت شما را می‌سازد، باید درباره‌ی ویژگی‌هایی که می‌خواهید بر روی سایت‌تان باشد بپرسند. این‌که ویژگی‌هایی به سایت الحاق کنید که به شما برای دستیابی به اهداف کسب و کارتان کمک می‌کنند مهم است.

باید درباره‌ی این‌که می‌خواهید سایت‌تان چطور به نظر برسد فکر کنید. ویژگی‌های بی‌شماری هست که می‌توانید برای درگیر و علاقمند کردن مخاطبان‌ به سایت‌تان اضافه کنید.

برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها شامل جایگاه ثبت ایمیل، آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی، الحاق ویدئوها یا انتخاب رنگ‌هاست.

سخنان بزرگان:
چیزی که باعث میشود مصرف کنند خرید کند یا نه، محتوای تبلیغات شماست نه شکل ظاهری آن.

طبق گفته دیوید آگلیوی، متأسفانه بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می کنند که صرف معرفی محصول و در نظر گرفتن بودجه مشخصی برای هزینه های تبلیغات کسب و کار کافی است. اما حقیقت این است که تنها چیزی که باعث میشود نام برند شما همواره در ذهن مشتری باقی بماند محتوای تبلیغی شما است. بنابراین محتوای تبلیغات باید به شکل خلاقانه و تاثیر گذاری انتخاب شود تا بتواند در طول زمان سهم از ذهن مشتری را برای شرکت شما افزایش دهد. شاید بهتر باشد بدانید که محتوا، اصلی ترین بخش طراحی شما می باشد. خیلی از طراح ها فقط طراح معمولی هستند و بنر تبلیغی را به بهترین حالت ممکن طراحی می کنند. اما طراح واقعی کسی است که علاوه بر طراحی هنرمندانه اش باید به بازاریابی برگه تبلیغی نیز توجه ویژه ای کند تا بتوان بازخورد قابل توجهی گرفت.

دیوید آگلیوی

موسس شرکت تبلیغاتی